nellieojessica

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

Rubrik saknas

Av Jessica Nellie - 17 oktober 2010 22:52

hej 

jag å nellie bestämde oss att göra en blogg tsm så vi fick göra det.

så nu sitter jag å grejar med den .

har precis tatt en dusch också. 

snart ska jag ta å lägga mig för börjar bli ganska trött.

men båda jag och nellie har ju egna bloggar också , så vi kommer nog inte att greja så mycket på dom , för nu så ska vi börja komma igång med den här lite mer . 

men om ni har lust så kan ni ju gå in på våra egna också

nellies: www.nellieeskoogh.blogg.se 

jessicas: www.jessicaaloodh.blogg.se

vi ska försöka att lägga in bilder så ofta vi kan. 

men detta ska nog gå bra, vi får se på det .

men nu ska jag lägga mig , så puss å kram 

/ jessicaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Nellie - 19 oktober 2010 20:44

nämen hej  Nu sitter jag här å Ronja har precis stuckit. Idag vakna jag klockan 7 och gjorde i ordning mig. gick till skolan och fyfan va det regna ..  som ni kanske märker så gillar jag att skriva med olika färger :D:D:D haha men efter sko...

Av Jessica Nellie - 19 oktober 2010 20:27

Hej ;p Hade nästan glömt av denna blogg,men nu ska jag allt börja vara social här ;p Idag vaknade jag sju och gick upp och gjorde mig i ordning och sen gick jag till bussen.JAG HATAR ATT ÅKA BUSS PÅ MORGONEN -.- det är alltid fullt -.- Möte j...

Av Jessica Nellie - 18 oktober 2010 23:31

TJOOO  sitter här å ska snart gå å lägga mig .  men först tänkte jag berätta lite om vad som hände mig idag.  jag blev helt crazy i skolan sen har det hållit i hela dagen tills nu .  det var jobbiiigt ! men jaja ni som kommer ihåg hur jag v...

Presentation


vi är två tjejer som skriver lite om våran vardag och lite andra saker.
men en sak kan ni få veta , våra liv är inte som alla andras ..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards