nellieojessica

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Jessica Nellie - 19 oktober 2010 20:44

nämen hej 

Nu sitter jag här å Ronja har precis stuckit.

Idag vakna jag klockan 7 och gjorde i ordning mig.

gick till skolan och fyfan va det regna .. 

som ni kanske märker så gillar jag att skriva med olika färger :D:D:D

haha men efter skolan så var jag med ronja då, vi gick hem till mig och kolla på film

men snart ska jag göra i ordning i mitt rum .

imorgon så slutar jag tio i ett men ska vänta på cornelia till klockan kvart i två.

och sen ska vi ha en underbar dag antar jag .%

Av Jessica Nellie - 19 oktober 2010 20:27

Hej ;p

Hade nästan glömt av denna blogg,men nu ska jag allt börja vara social här ;p

Idag vaknade jag sju och gick upp och gjorde mig i ordning och sen gick jag till bussen.JAG HATAR ATT ÅKA BUSS PÅ MORGONEN -.-

det är alltid fullt -.-

Möte jessica och ronja på väg från bussen.

Första lektionen hade vi SO,tror jag ;p

Iallafall när jag kom hem från skolan hade jag ganska bråttom för jag var hemma ungefär fyra och jag skulle lixom träna klockan fem.Jag skulle även ta bussen till träningen om inte min bror skulle ha kommit,som tur var körde han mig till träningen så jag hade inte så bråttom ;p

Tråkig träning idag,våran tränare tror nog att vi typ är sex år eller något sånt.

Men aja dom är ju som dom är.Jag får väl stå ut med det på tisdagar.

Efter träningen hämtade mamma mig och vi åkte och handlade,sen åkte vi hem direkt :)

När jag kom hem åt jag och lite sånt sen hoppade jag in i duschen.

Och just nu sitter jag här och lyssnar på musik och bara slappar ;)

Men nu ska inte jag blogga mer så hejdå /NELLIESKOOGH 

Presentation


vi är två tjejer som skriver lite om våran vardag och lite andra saker.
men en sak kan ni få veta , våra liv är inte som alla andras ..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards